..::Magic lovers::..
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

..::Magic lovers::..

الرئيسيةدخولأحدث الصورالتسجيل
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 12 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 12 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 108 بتاريخ الخميس 15 ديسمبر 2011, 10:24 pm
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» استيكرات 2
كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالأحد 02 أغسطس 2015, 12:09 pm من طرف Magic

» استيكرات 1
كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالأحد 02 أغسطس 2015, 11:20 am من طرف Magic

» ده انا بخاف من الكلب يطلعلى اسد (شاهد ماشفش حاجة)
كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالأربعاء 20 مارس 2013, 1:13 am من طرف محمد الطيري

» معلومات دينية جميلة
كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالأربعاء 20 مارس 2013, 1:06 am من طرف محمد الطيري

» هل لي أن أنال شرف قبولكم وترحيبكم
كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالإثنين 07 يناير 2013, 4:19 pm من طرف Magic

» أقسي اللحظات
كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالجمعة 12 أكتوبر 2012, 3:49 am من طرف no.love.my

» فلسطين الحبيبة
كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالسبت 31 مارس 2012, 6:25 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم بون سواريه
كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالأربعاء 29 فبراير 2012, 8:06 am من طرف noor33

»  بانفراد تام : فيلم العيد " شارع الهرم " بطولة دينا وسعد الصغير
كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالخميس 15 ديسمبر 2011, 7:45 pm من طرف Magic

» فيلم الفانتازيا والمُغامرة الرائع The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 2011 مُترجم
كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالخميس 15 ديسمبر 2011, 7:23 pm من طرف Magic

» بتفكرك بايه؟؟؟؟ الاغنية دى.........!!!!!
كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالإثنين 28 نوفمبر 2011, 4:28 pm من طرف Donia Optics

» هتعرف تجاوب على السؤال من غير نعم أو لا ؟؟
كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالإثنين 28 نوفمبر 2011, 4:23 pm من طرف Donia Optics

» هاى انا جديدة
كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالخميس 24 نوفمبر 2011, 5:06 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم نور عينى
كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالإثنين 14 نوفمبر 2011, 6:14 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم بوبوس
كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:56 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم ابراهيم الابيض
كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:54 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم الفاجومى
كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:53 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم اخر كلام
كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:50 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم محترم الا ربع
كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:48 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم هى فوضى
كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:46 pm من طرف Magic

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
hodhod ma2aleb - 6230
كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Vote_rcapكرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Voting_barكرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Vote_lcap 
ROMA SINGER - 3430
كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Vote_rcapكرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Voting_barكرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Vote_lcap 
banota gamela - 3110
dody no love - 3044
Magic - 3007
roro ruby - 2962
EMY>>>SHOSHO - 1887
ROKA.CRAZY.GIRL - 1795
mshmsh - 1613
Doda.M - 1300
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط ..::Magic lovers::.. على موقع حفض الصفحات

كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
yoon-eun-hye

yoon-eun-hye

انثى
العذراء
نقاط التميز : 2

كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Empty
مُساهمةموضوع: كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^   كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالخميس 06 نوفمبر 2008, 9:59 pm

طبعا يا جماعة الكرسى ده الى بيعقد عليه بيفضل ""اسبوع كامل متكامل ""

بمعنى ايه
انى انا دلوقتى هختار

والعضو ده هيتفضل مشكورا بالرد على اسئلة

انا بقى مش هختار عضو هختار

مدير المنتدى
boody

ملحوظة: بعد الانتهاء من مدة العقوبة
يمكنك اختيار عضو للجلوس على الكرسى
king

واللى نفسو يسألو اى اى سؤال يتفضل يسأل ويأخد رحتوVery Happy Very Happy

كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Get-11-2008-3pb5jhqw

اية رايك فى الكورسى احسن كورسى لقيتو فى السوق
يلا اتفضل
bounce bounce bounce bounce bounce bounce

عدل سابقا من قبل yoon-eun-hye في الخميس 06 نوفمبر 2008, 10:13 pm عدل 2 مرات
yoon-eun-hye

yoon-eun-hye

انثى
العذراء

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^   كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالخميس 06 نوفمبر 2008, 10:10 pm

وانا هبدأ بالاسئلة
احم احم
Neutral Neutral

الاسم:

الهواية:

لونك المفضل :

أفضل اسم ولد:

أفضل اسم بنت:

الأمنيه المطلوبه :

أفضل بيت شعر :

افضل المأكولات :

أفضل المشروبات :

ناس تحب تعاشرهم:

ناس ماتحب تعاشرهم:

حادث أثر في نفسك ولا تنساه :

موقف يضحكك لما تذكره:

نوع سيارتك المفضــله :

عطرك المفضل :

اي نوع من الكتب تقرأ :

اوصف نفسك في بضع كلمات :

يلا جااااوب
lol!

Magic
..::العضو الذهبى::..
Magic

ذكر
الميزان
المكان : مصر
الوظيفة : مهندس ان شاء الله
المزاج : كرة القدم
نقاط التميز : 10
اعلام الدول : كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Female31
النادى : كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ 30314810

مُساهمةموضوع: تعذيب كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالجمعة 07 نوفمبر 2008, 3:39 am

الاسم:الحقيقى عبدالرحمن وفى الجامعة عمر وفى العائلة بودى

الهواية:كرةالقدم والرسم وتاليف الاغانى والغنى والشعر والكتابة واللعب مع الاطفال اعشقه

لونك المفضل :الاخضر اشوفه والاسود البسه

أفضل اسم ولد:اسمى

أفضل اسم بنت:جنة

الأمنيه المطلوبه :اكون لاعب كرة قدم ومغنى فى وقت واحد ومن صعوبتها مش عارف ادمج الاتنين مع بعض لان يا اما عندى بروفة يا اما عندى تدريب

أفضل بيت شعر :علمنى حبك(نزار قبانى)

افضل المأكولات :الفتة والايس كريم والشيكولاتة الكادبورى

أفضل المشروبات :عصير الموز والجوافة

ناس تحب تعاشرهم:المصريين اللى عايشين فى المناطق الشعبية زى الحسين والسيدة احبهم اوى

ناس ماتحب تعاشرهم:اليهود اكيد

حادث أثر في نفسك ولا تنساه :جرح اول حب

موقف يضحكك لما تذكره:كنت مرة لسة متعرف على واحدة معايا فى الجامعة واول يوم نتعرف على بعض كان على الدائرى وانا راجع البيت وركبنا الموصلات مع بعض وطلعت ساكنة قريب منى جيت مكنتش عارف انا معايا فى جيبى كام وبطلع الفلوس وهى بتدفع فضلت اقلها عيب مايصحش انتى راكبة مع سوسن قالتلى عادى قولتلها لا والله انا حلفت خلاص فسكتت جيت بطلع الفلوس والنفر ب 50 قرش مالقتش معايا غير 50 قرش وهى كانت باصة الناحية التانية ومكنش معايا انى ادفعلها فقولتلها خلاص مش انتى مصممة تدفعى خلاص ادفعى انتى مش عايز ازعلك هههههههه وكان شكلى مش قادر اوصفلكم والانيل انى كمان ما ادتهاش النص جنيه اللى معايا لما دفعت مش عارف لية بس انا كان كل كسوفى فى الموقف المحرج ده ومش عارف افكر وقلت انها هتقول انى اتعرفت عليها عشان تدفعلى بس الحمدلله

نوع سيارتك المفضــله :bmw

عطرك المفضل :aqua - boss

اي نوع من الكتب تقرأ : كتاب اروع ماقيل فى الحب لاعظم الشعراء

اوصف نفسك في بضع كلمات : نحن لا نختار من نعيش معهم ولكن نختار من لا نستطيع العيش بدونهم all people love me but i love one......

وانا تحت امر اى حد عايز يسالنى اى سؤال تانى حتى لو كان محرج

عدل سابقا من قبل boody في الجمعة 07 نوفمبر 2008, 1:04 pm عدل 1 مرات
https://boody.forumegypt.net
yoon-eun-hye

yoon-eun-hye

انثى
العذراء

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^   كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالجمعة 07 نوفمبر 2008, 10:19 am

بووووووووودى
مينفعش تسأل حد انت اللى قاعد على الكرسى
لما يخلص الاسبوع ممكن تحط اللى انت عايزو يقعد على الكرسى
وتسأل زى ما انت عايز

ودلوقتى انت اللى قاعد ومطلوب انك تجاوب فقط
يا استاذ هههههههه
ودلوقتى ممكن اى حد يسألو اى اسئلة

وانا هسأل تانى

حاسس انك راضى عن نفسك؟
حسيت يوم انك اسعد واحد فى الدنيا ؟وامتى ؟
لو هتسافر القمر هاتاخد مين معاك ؟
مين افضل لاعب ,مغنى ,ممثل ,فيلم بالنسبة ليك ؟
شخصية تاريخية او حد موجود دلوقتى بتعتبره مثل اعلى ليك ؟
ايه اكتر حاجة بتضايقك واكتر حاجة بتسعدك؟
Coolايه المكان اللى نفسك تروحه ؟
اكتر تلات عيوب واضحين فيك ؟
حاجة عملتها وندمت عليها ؟
صف شخصيتك بتلات كلمات ؟
12)مواصفات فتاة احلامك ؟
اكتر حاجة بتحبها فى شخصيتك ؟
ايه خططك المستقبلية ؟

اكمل بعدين
Magic
Magic

ذكر
الميزان
اعلام الدول : كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Female31

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^   كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالجمعة 07 نوفمبر 2008, 1:26 pm

حاسس انك راضى عن نفسك؟لا
حسيت يوم انك اسعد واحد فى الدنيا ؟وامتى ؟ايوة يوم لما مسكت ايد اول واحدة حبيتها
لو هتسافر القمر هاتاخد مين معاك ؟امى
مين افضل لاعب ,مغنى ,ممثل ,فيلم بالنسبة ليك ؟بيكهام-ريان مغنى لبنانى وايساف ورامى صبرى-يوم من عمرى
شخصية تاريخية او حد موجود دلوقتى بتعتبره مثل اعلى ليك ؟ حازم امام
ايه اكتر حاجة بتضايقك واكتر حاجة بتسعدك؟ اكتر حاجة بتضايقنى الخيانة واكتر حاجة بتسعدنى انى انول حب الناس كلها
Coolايه المكان اللى نفسك تروحه ؟ هولندا
اكتر تلات عيوب واضحين فيك ؟ مابحبش ان حد يكون احسن منى-انى لما بكون عايز حاجة واخدها بعد كدة بزهق منها -انانى
حاجة عملتها وندمت عليها ؟ حبيت ناس مايتسهلوش حبى
صف شخصيتك بتلات كلمات ؟ عنيد - مش رومانسى-محبوب
12)مواصفات فتاة احلامك ؟ تكون محترمة وطيبة وتسمع الكلام ولو على الشكل اتمنى انها تكون شبه زبيدة ثروت

اكتر حاجة بتحبها فى شخصيتك ؟ قدرتى على اقناع اللى قدامى بكلامى
ايه خططك المستقبلية ؟ اكون انسان مشهور
22yoon-e
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^   كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالسبت 08 نوفمبر 2008, 12:11 am

عندك كام اخ ؟
كام اخت؟
والدك بيشتغل اية؟

شخص تفتقده من .. هو؟

كلمة تتمنى ان تسمعها كل يوم ما هى؟

دعوة صداقة من اعماق قلبك لمن تهديها؟

ماهو احسن اسم اعجبك فى الاعضاء؟

دمعها سقطت من عينك نعم ام لا..و ما سببها؟

لو انفصل عليك النت لعدة اسابيع
اية موقفك؟

"عبرة" "أبتسامة" "نظرة شفقه"
لمن تهديها؟

كم مره عشت قصه حب؟

ماذا تفعل لو حبك الاول رجع ليك من تانى؟؟؟

1-تنسى كل حاجه وتسمحه وتقوال روحى رجعت لي تانى
2- وتفتكر عذابك وقسوته ومتقدرش تتعامل معه رغم انه حبك الوحيد وتسيبه
3-تنتقم لنفسك وكرامتك وتحاول تعذابه وتتعمد تجرحه زاى ما جرحك
4-مش فارقه معاك يرجعلك ولا لا كفايه انك اكتشفت انوا مش يستاهل حبك

*من هو الشخص الوحيد الذى تلجئ له فى حل مشاكلك؟

*من الشخص الوحيد الذى تحب تعيش من اجله؟

*لو عرفت ان الشخص الى قدامك بينفق هتعمل ايه معاه؟

*لو الشخص اللى قدامك محتاج مساعده وانت بتكرهه هتعمل ايه؟

*اكتر مكان بتحب تعقد فيه لوحدك؟

*ايه هيه الحاجه الوحيده التى تجعلك اسعد رجل فى الدنيا؟

Magic
Magic

ذكر
الميزان

مُساهمةموضوع: يارب نخلص   كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالأحد 09 نوفمبر 2008, 1:51 am

عندك كام اخ ؟لا
كام اخت؟2
والدك بيشتغل اية؟ مهندس تخططيط معمارى

شخص تفتقده من .. هو؟
ابن عمى
كلمة تتمنى ان تسمعها كل يوم ما هى؟ حبيبى وقلبى

دعوة صداقة من اعماق قلبك لمن تهديها؟ عاصم

ماهو احسن اسم اعجبك فى الاعضاء؟ دودى

دمعها سقطت من عينك نعم ام لا..و ما سببها؟ نعم عندما شعرت انى سوف افقد اول حب ليا

لو انفصل عليك النت لعدة اسابيع
اية موقفك؟ عادى مش فارقة

"عبرة" "أبتسامة" "نظرة شفقه"
لمن تهديها؟ عبرة لاختى الابتسامة اسلام صحبى نظرة الشفقة لبنت بتبكى على ولد بتحبه او العكس

كم مره عشت قصه حب؟ مرتين

ماذا تفعل لو حبك الاول رجع ليك من تانى؟؟؟
رقم 4 واحتمال رقم 3
1-تنسى كل حاجه وتسمحه وتقوال روحى رجعت لي تانى
2- وتفتكر عذابك وقسوته ومتقدرش تتعامل معه رغم انه حبك الوحيد وتسيبه
3-تنتقم لنفسك وكرامتك وتحاول تعذابه وتتعمد تجرحه زاى ما جرحك
4-مش فارقه معاك يرجعلك ولا لا كفايه انك اكتشفت انوا مش يستاهل حبك

*من هو الشخص الوحيد الذى تلجئ له فى حل مشاكلك؟ عاصم

*من الشخص الوحيد الذى تحب تعيش من اجله؟ نفسى

*لو عرفت ان الشخص الى قدامك بينفق هتعمل ايه معاه؟ هتعامل معاه عادى على حسب الظاهر منه عشان مش بحب ازعل حد لانى لو عاتبته او اتكلمت معاه مش كويس الناس هتعاتبنى انا وهتقولى ده كان بيحبك وبيعاملك كويس لان ده الظاهر قدامهم بس انا من جوايا مش طايقه سلام سلام مش اكتر

*لو الشخص اللى قدامك محتاج مساعده وانت بتكرهه هتعمل ايه؟
هساعده على اد ما اقدر عشان يعد الجمايل
*اكتر مكان بتحب تعقد فيه لوحدك؟
البيت
*ايه هيه الحاجه الوحيده التى تجعلك اسعد رجل فى الدنيا؟ ان كل الناس تحبنى

hodhod ma2aleb
..::مقام صاحب المنتدى::..
..::مقام صاحب المنتدى::..
hodhod ma2aleb

انثى
الحمل
المكان : اى حته كلها رومانسيه
الوظيفة : طالبه جامعيه
المزاج : لذيذ ورايق
النادى : كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Logo2411

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^   كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالأحد 09 نوفمبر 2008, 7:49 pm

بودى خليك فاكر تجاوب ع الاسئله اللى قولتلك عليها اوك اللى هى بتاعت اسئله رخمه للشباب ودى اسئلتى ليك فرصه بقى وانت ع الكرسى ههههههه بس بجد جاوبنى عليها بصراحه
Magic
Magic

ذكر
الميزان

مُساهمةموضوع: اجابة اسئلة هدهد   كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالإثنين 10 نوفمبر 2008, 10:43 am

- بتكلم بنات ع النت ولا؟اكيد

2- عندك كام ميل بنت؟407

3- وايه حدود علاقتك بيهم؟اصدقاء نت مش اكتر

4-ويا ترى طلبت تشوف صورة بنت قبل كده على النت ؟ ايوة

5- ايه وجهه نظرك في البنات اللي بتكلم ع النت؟عادى يعنى

6- هل حبيت او اعجبت ببنت من ع النت ؟لا

7-وترضي ان اختك تكلم ولاد ع النت ولا ؟ وليه؟ساعات بس علاقتهم ماتتعدش الشات

8- رد فعلك لو لقيت اختك بتكلم ولد ع ميل ؟ وليه؟عادى هنصحها للصح

9- وترضي ان اختك تحب واحد من ع النت ؟ وليه؟ لا طبعا لان اكترهم مش بيقولو الحقيقة

10- وهل ترضى اختك توري صورتها لولد على النت كصداقة محترمة ؟لا اطلاقا

11-تفتكر لية البنت لما بتكلم الولد على الميل بتعتبره زى اخواها لكن هو بيفرق بينها وبين اخته ؟مش كل الناس

12-هل بتاخد الانطباع على شخصية البنت من شكلها وطريقه لبسها؟لا طبعا

13- اكتر حاجه بتلفت نظرك لاي بنت؟عينيها

14- امتي تقول ع البنت انها مش محترمه؟من مواقفها لو مش محترمةهتتعرف من المواقف اللى بتتعرض ليها

15-ولما تشوف بنت لابسها محترم وماشية في الشارع في حالها واتعاكست هل هتدخل ولا هتقول وانا مالي ؟ لو اللى بيعاكس تعدى حدوده اكيد هدخل

16-هل عاكست قبل كده ؟؟ ولو كنت عاكست مش بتتخيل اللي بتعاكسها دي مكان ممتك او اختك او حبيبتك او مراتك
لا عمرى
17-ولو لقيت رقم ولد على موبيل اختك هيبقى ايه تصرفك ؟ هتقول لها انك دورت وراها ولا هتكلمه ولا هتسالها بهدوء ؟ ولا هتقول لاهلك؟هكلمها واسالها بهدوء

18-لو عرفت ان صحبك بيحب اختك هيبقى ايه رد فعلك ؟ مع ان حبه ليها محترم وكويس؟هقوله لو انت نيتك سليمة اتقدملها

19- ممكن هل ممكن تدخل صحابك البيت ولا مدام في ممتك واختك مترضاش ؟ وهل ده عدم ثقة ؟ عادى

20- عايزة اعرف رد فعلك لو كنت ماشي مع حبيبتك ولقيت اختك ماشية مع واحد ماشية رومانسية هيكون رد فعلك ايه مع العلم ان معاك حبيبتك ؟مش عارف بصراحة مافكرتش فى كدة بس اكيد هيكون رد عنيف

21- عمرك طلبت من بنت رقم موبايلها ؟ او اتعلقت بيها يعنى لدرجه انك تطلب رقم موبايلها ؟ ساعات

22-- قولي رأيك في البنت عموما ؟ مخلوق جميل ولطيف بس معظمهم غدارين

23-انت ممكن تمسك بنت من اديها اللى بتوجعها وتهددها مثلا؟؟ لا طبعا

24-لو كنت بتحب وحدة واتجوزتها واكتشفت انها كانت متجوزة فى السر هتعمل اييييييه؟؟؟؟؟؟؟ عمرها ماهتحصل

25_لو انت بتحب وحده وصحبك بيحبها هل هتسبها لصحبك ولا لاء؟؟؟؟ولا هتشوف هى بتحب مين ؟؟؟؟ولو هى بتحبك هل تسبها عشان صحبك ولا هتكمل ؟؟؟؟؟؟هشوف هى بتحب مين

26_اتسليت بكام بنت قبل كدة يعنى قلتلها بحبك وانت مكنش بتحبها كنت بضيع وقت؟؟؟؟؟؟انا عمرى مابقول بحبك غير لما فعلا اكون متاكد من مشاعرى تجاه البنت دى

27_لو انت روميو تختار مين تبقى جوليت ؟؟؟؟؟؟؟حبيبتى

28_ايه اللى يخليك تهدد بنت انت كنت بتكلمها ميل او فون ؟؟؟؟؟ولا حاجة

29_ايه اللى ممكن يخليك تغير فكرتك عن بنت انت كنت بتكلمها؟؟؟؟؟موقف محرج تعمله معايا

30- وعايزين نعرف بقي اكتر سؤال مش عاجبك ومكنتش عايز ترد عليه هو ايه ؟اللى هو بتاع انى كنت بحب واحدة وبعد لما اتجوزتها لقيتها متجوزة فى السر

31- كذبت فى كام سؤال يا دنجوان؟؟؟ولا سؤال

32- ايه رايك فى الموضوع بصراحه؟؟اكيد جميل لان انا اللى عامله

yoon-eun-hye

yoon-eun-hye

انثى
العذراء

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^   كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالإثنين 10 نوفمبر 2008, 4:42 pm

ههههههههههههههههههه
حلوة الاسئلة اوكى ابدأ

اذا كنت قولت فى الاسئلة السابقة انك لست رومانسى
لكن انت تقول عكس هذا فى اسئلة اخرى
ممكن توضحلنا؟

-ما هو الحلم الذى تتمناه ولم يتحقق؟ ومالذى تحقق؟

7- لو جات ليك 100000 جنيه هتعمل بيهم ايه؟؟؟؟؟

8- ايه الكليه اللى كان نفسك تدخلها؟ وايه الوظيفه اللى نفسك تعمل بيها غير تخصصك؟؟

10-ايه اصعب موقف حصلك؟ ولو حد من اصحابك نقد لبسك وقال وحش هتعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟
عندما تضطر لمجالسة شخص لا تحبة ماذا تفعل .. ؟!
هل أنت ممن يقتنعون بسرعه؟
ماالشيء الذي يجعلك تنفجر من الغضب؟

ماذا تعني لك كل من :

الحقد

الجهد

الابداع

اول شخص بتتمنى انك تشوفه في هذه اللحظه

بكرة نكمل دة ناقص لسة اخر الاسبوع
هههههههه

noda
..::العضو المفضل::..
..::العضو المفضل::..
noda

انثى
العقرب
المكان : 10th of ramadan
الوظيفة : طاالبه
المزاج : فله ع الاخر

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^   كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالإثنين 10 نوفمبر 2008, 6:57 pm

ايه رايك ف نفسك
Magic
Magic

ذكر
الميزان

مُساهمةموضوع: الرد   كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالثلاثاء 11 نوفمبر 2008, 8:28 pm

-ما هو الحلم الذى تتمناه ولم يتحقق؟ ومالذى تحقق؟ انى اكون لاعيب كورة والذى تحقق انى دخلت كلية هندسة

7- لو جات ليك 100000 جنيه هتعمل بيهم ايه؟؟؟؟؟ لو هما زيادة عن حاجتى هابنى بيهم مسجد ان شاء الله

8- ايه الكليه اللى كان نفسك تدخلها؟ وايه الوظيفه اللى نفسك تعمل بيها غير تخصصك؟؟ اللى انا فيها هندسة والوظيفة انى اكون لاعيب كورة

10-ايه اصعب موقف حصلك؟ ولو حد من اصحابك نقد لبسك وقال وحش هتعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟اللى قولته فى الاسئلة اللى فاتت ولو على نقد اللبس انا مش بيفرق معايت راى حد لو انا مقتنع
عندما تضطر لمجالسة شخص لا تحبة ماذا تفعل .. ؟! بحاول انى اخلع منه
هل أنت ممن يقتنعون بسرعه؟لا
ماالشيء الذي يجعلك تنفجر من الغضب؟ لو حد فكر يضايق حد من اخواتى او يزعل بابا

ماذا تعني لك كل من :

الحقد وسيلة للحسد مش هتفيدنا باى حاجة غير الكره

الجهد دايما مش بنبذله كامل عشان نحصل على شئ عايزينه

الابداع اعشقه ودايما بحاول اعمله

اول شخص بتتمنى انك تشوفه في هذه اللحظه ابن عمى مصطفى دايما باتمنى انى اشوفه اصلا وعلى طول واحشنى
mshmsh
..::العضو البرونزى::..
..::العضو البرونزى::..
mshmsh

ذكر
العقرب
المكان : البيت بيتك
الوظيفة : مش فاضى اشتغل
المزاج : فى عالم الخيال
نقاط التميز : 3
النادى : كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Ahly_l10

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^   كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالسبت 24 يناير 2009, 3:26 am

سوال رخم هو مصطفى ابن عمك دة فين يا بوددددددى؟؟؟
Magic
Magic

ذكر
الميزان

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^   كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^ Icon_minitimeالسبت 24 يناير 2009, 4:35 am

هو موجود بس عزل من عندنا ومابقتش اشوفو خالص ولو شوفته بتبقى صدف كل واحد فينا انشغل بحياته بعيد عن التانى

كرسى الاعتراف "ضيفنا على الكرسىboody"براحة على الهندزة^__^
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-