..::Magic lovers::..
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

..::Magic lovers::..

الرئيسيةدخولأحدث الصورالتسجيل
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 15 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 15 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 108 بتاريخ الخميس 15 ديسمبر 2011, 10:24 pm
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» استيكرات 2
فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالأحد 02 أغسطس 2015, 12:09 pm من طرف Magic

» استيكرات 1
فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالأحد 02 أغسطس 2015, 11:20 am من طرف Magic

» ده انا بخاف من الكلب يطلعلى اسد (شاهد ماشفش حاجة)
فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالأربعاء 20 مارس 2013, 1:13 am من طرف محمد الطيري

» معلومات دينية جميلة
فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالأربعاء 20 مارس 2013, 1:06 am من طرف محمد الطيري

» هل لي أن أنال شرف قبولكم وترحيبكم
فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالإثنين 07 يناير 2013, 4:19 pm من طرف Magic

» أقسي اللحظات
فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالجمعة 12 أكتوبر 2012, 3:49 am من طرف no.love.my

» فلسطين الحبيبة
فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالسبت 31 مارس 2012, 6:25 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم بون سواريه
فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالأربعاء 29 فبراير 2012, 8:06 am من طرف noor33

»  بانفراد تام : فيلم العيد " شارع الهرم " بطولة دينا وسعد الصغير
فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالخميس 15 ديسمبر 2011, 7:45 pm من طرف Magic

» فيلم الفانتازيا والمُغامرة الرائع The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 2011 مُترجم
فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالخميس 15 ديسمبر 2011, 7:23 pm من طرف Magic

» بتفكرك بايه؟؟؟؟ الاغنية دى.........!!!!!
فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالإثنين 28 نوفمبر 2011, 4:28 pm من طرف Donia Optics

» هتعرف تجاوب على السؤال من غير نعم أو لا ؟؟
فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالإثنين 28 نوفمبر 2011, 4:23 pm من طرف Donia Optics

» هاى انا جديدة
فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالخميس 24 نوفمبر 2011, 5:06 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم نور عينى
فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالإثنين 14 نوفمبر 2011, 6:14 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم بوبوس
فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:56 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم ابراهيم الابيض
فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:54 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم الفاجومى
فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:53 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم اخر كلام
فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:50 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم محترم الا ربع
فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:48 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم هى فوضى
فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:46 pm من طرف Magic

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
hodhod ma2aleb - 6230
فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Vote_rcapفتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Voting_barفتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Vote_lcap 
ROMA SINGER - 3430
فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Vote_rcapفتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Voting_barفتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Vote_lcap 
banota gamela - 3110
dody no love - 3044
Magic - 3007
roro ruby - 2962
EMY>>>SHOSHO - 1887
ROKA.CRAZY.GIRL - 1795
mshmsh - 1613
Doda.M - 1300
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط ..::Magic lovers::.. على موقع حفض الصفحات

فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه

koky
lamera
محمدعبده
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
محمدعبده

ذكر
القوس
المكان : القلوب
الوظيفة : عاشق الرومانسية
المزاج : COOL BOY
اعلام الدول : فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Female31
النادى : فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Ahly_l10

فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Empty
مُساهمةموضوع: فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه   فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالأحد 13 يونيو 2010, 3:08 pm

‎Fox‎ السلام عليكم ورحمة الله
لكل بنت علي الفيس بوك ياريت تقري الرسالة دي وتفهميها قوي طبعا اكيد مش انتى البنت دي اكيد بس ياريت تبعتيها لكل بنت عندك وكل بنت علي الفيس بوك

منال بنت عندها 16 سنة دخلت الفيس بوك بسبب اصدقائها اللي قالوا انه حلو وجميل دخلت الفيس بوك وحطت صورة رومانسية عبارة عن وردو حمراء جميلة وقررت انها مش هتضيف غير اصدقائها واقاربها وبس وفعلا ده اللي حصل وبقت كل يوم بقي تحط اغانى وفيديوهات رومانسية وصور رومانسية اصلها علي كلامها بنت رومانسية قوي وبعد فترة كده لقت واحدة صاحبتها عملة تاج ليها علي صورتها وروه رحلة كانوا مع بعض فيها ولقت تعليقات ن ناس اصدقائهم وناس من برة وكده المهم قالت طيب اشمعنى انا قامت بدأ ت في رفع صور ليها كتير جدا جدا وبدأت بقي تقبل صداقات كل الناس ولقت الشباب بدأت تعلق ايه القمر ده ايه الجمال ده بجد بسم الله ماشاء الله عليكى قمر منور الفيس بوك وكلام من اللي انتوا عارفينه وطبعا بما انها رومانسية فده كان عجبها قوي وكل ما تسمع كلام اكتر تحط صور اكتر وتلاقي كلام احلي كل يوم وبعد فترة دخلت الفيس بوك لقت بنت ضايفة الأيميل بتاعهاواتكلمت معاها
وكان بينهم الحوار ده
منار .. هاي
مروة .. هاي
منار .. انتى مين
مروة .. انا مروة من"...." وانتى ؟
منار .. انا منار من "....."
مروة .. انا 30 سنة متزوجة وانتى
منار .. انا 16 سنة
مروة .. ياااااااااه انتى لسه صغيرة
منار ..هههههههههههه بكرة اكبر
مروة .. تعرفي يا منار انى كنت زيك كده بحط صوري وكلها حتى في البيت بس بعد فترة حصلت مصيبة
منار .. مصيبة ايه ؟
مروة .. لقيت شاب بيكلمنى وبيقولي انا لازم اقابلك قولتله انت مش محترم
قالي خلاص براحتك بس صورك دي هتبقي علي كل المنتديات وهفضحك
ولقيته بعتلي صوري فعلا عريانة وكأنها حقيقة
منار .. يانهاري طيب انا الحق اشيلهم بقي قبل ما اي حد يعمل اي حاجة
مروة .. بعد ايه بقي ما خلاص
هتقابلينى امتى يابنت انتى
وفجأة بعت ليها كل صورها وهي عريانة وكمان ايه بيكلم الناس علي اساس انه هو هي
وطبعا بما ان البنت صغيرة وشم عارفة تفكر قالتله خلاص انا هقابلك
وفعلا راحت وقابلته ولقيته انسان مش محترم خالص وطلب معاها انها تطلع معاه شقة وللأسف يا جماعة طلعت وبجد دي قصة حقيقة . ولقت معاه شباب تانيين وطبعا انتوا عارفين حصل ايه وقالتله خلاص بقي هات الصور قالها صور ايه انتى هتفضلي معانا هنا تخدمينا وفضلت لأن خوفها من اهلها كان اقوي من تفكيرها وطبعا خسرت شرفها وخافت ترجع لأهها فقررت انها تكون مع الشباب دي وبدأو الشباب اصلا بيتاجروا فيها وتحولت من مجرد فتاة فيس بوك الي فتاة ليل وكانت جريمة قوية بس الشباب اتحاكموا ب س عشان الفناة كانت قاصر بس الحقيقة انها كانت فاهمة ومدركة خطورة اللي بتعمله

والله ده ممكن يحصلك يمكن انتى تعرفي تتصرقي تصرف تانى بس ليه اصلا صورك علي الفيس عشان تسمعي كلمة حلوة
اه لا انتى اللي كل اللي عندك بنات بس طيب اهو بنت وطلعت ولد
لا انا معنديش غير قرايبي وبس
طيب بس اعرفي ان صورك ممكن تتاخد كوبي علي الأقل صورة البروفايل

وبعدين بقي
اوعي يغرك اسم اكونت اي شاب او حتى بنت ولا صورته ولا اي شئ واوعي تثقي في اي حد مهما كان وياريت الجملة بتاعة انت اول شاب اكلمه دي منسمعهاش ولا نقولها
ومتقوليش بجد انا معرفش انا بكلمك ليه
ساعتها تأكدي انك منومة مغناطيسيا وحتى ان كان الشاب محترم انتى بتديله مجال انه يتحول

حافظى علي نفسك عشان انتى جوهرة ولازم تصونيها
قبل ما تتحولي زي منار .......واعلمو ان اهتمامي بوضع هذا الموضوع للنقاش ليس الا خوفا على اي اخت من هذا الخطر وادعو الله ان يحفظكن وكل بنات المسلمين
lamera

انثى
العقرب
المكان : مصر
الوظيفة : طالبة
المزاج : عادى
اعلام الدول : فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Female31
النادى : فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه 99378910

مُساهمةموضوع: رد: فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه   فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالإثنين 26 يوليو 2010, 11:38 pm

فى ناس كدة فى الدنيا دى
koky

koky

انثى
الجوزاء
المكان : القاهره
الوظيفة : ظابط
المزاج : رومنسيه

مُساهمةموضوع: رد: فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه   فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالأربعاء 28 يوليو 2010, 9:35 pm

بجد يا محمد ميرسى ليك على الموضوع الجميل جدا حتى لو مش حقيقى فا كافى جدا انه يدى لاى بنت حتى ولو معلومه بسيطه وكمان احنا اليومين دول بقينا عارفين كل حاجه بص مفيش بنت بتقول انها مش فهمه ولا عارفه بتبقى كده دى بتضحك على نفسها كل واحده المفروض قبل ما تعمل اى تصرف تحط دينها واهلها وعلقها قدامها لو عملت كده اكيد مش هيحصل ليها حاجه غلط
ربنا ماها الى حصل لها الموضوع ده وربنا يهدينا كلنا
Donia Optics

Donia Optics

انثى
العذراء
المكان : عند بابا وماما
الوظيفة : student
المزاج : Coooooool
النادى : فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه 12864611

مُساهمةموضوع: رد: فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه   فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالخميس 11 نوفمبر 2010, 8:15 pm

النت او الفيس الاتنين اسوء اختراع اتعمل بيجيبوا مصايب ربنا يستر عليا وعلى البنات كلها مرسى على القصه دى يا محمد
banota gamela
..::العضو الذهبى::..
..::العضو الذهبى::..
banota gamela

انثى
العقرب
المكان : فى احلى منتدى مع احلى اعضاء
الوظيفة : طالبة
المزاج : رايق جداااااااااااااا
نقاط التميز : 2

مُساهمةموضوع: رد: فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه   فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالأربعاء 16 فبراير 2011, 2:48 pm

والله انا نصحت بنات كتير جدا لانى سمعت القصة دى قبل كدة
بس قالولى حاضر وهنعمل ولا الهوا ولا حد عمل حاجة خااااااااالص
nora mo7amed

nora mo7amed

انثى
العقرب
المكان : Nasr City
الوظيفة : Secondary student
المزاج : COooOooOooOL
النادى : فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه 99378910

مُساهمةموضوع: رد: فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه   فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالخميس 17 فبراير 2011, 10:20 pm

بس البنت عندها حق لأنها خافت من اهلها وكمان مينفعش اصلا بنت تحط صورها علي الفيس بس ممكن الياهو
اوكا

ذكر
السمك
الوظيفة : معهد فنى تجارى
المزاج : كووووووووووووووول

مُساهمةموضوع: رد: فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه   فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالثلاثاء 22 فبراير 2011, 8:45 pm

وبرده يا بنات لو انتم حطين صوركم وانا مثلا او غير قبلكم صدفه هيفضل يبس نظرت رغمه حته لو انا علشان احنا فى بلد مليانه اميه كتتتتير وربنا يستر عرض كل البنات الكويسه وشكر على الافاده يا محمد بجد توبك لازم البنات تعمل بالكلام اللى كاتبه محمد واللى مش هتعمل تبقه عايزه بقه بهداله مش ليها لوخده لاخوها ابوها امها تسلم على التوبك يا محمد
دى لعبه كوتشينه2011 انا لسه رفعها اتمنه تعجبكم بحجم صغير جدا 32ميجا بس وده رابط العبه ياريت تعجبكم علشان اعرف ايه نظامكم ف العاب
وله كل الكلام حب وبس هههههههههههه حب فى الاخر ليه خيانه
المهم ده رابط العبه وعايزكم تسيبو رد فى التوبك بتاع العبه
اتفضلو الرابط http://www.mirrorcreator.com/files/270ZSVJE/Pirate...._magic_lovers...._by_OoOoOoka.rar_links[/url]
اوكا

ذكر
السمك
الوظيفة : معهد فنى تجارى
المزاج : كووووووووووووووول

مُساهمةموضوع: رد: فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه   فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه Icon_minitimeالثلاثاء 22 فبراير 2011, 8:46 pm

لو سمحت عايز اعمل صوره رمزيه ازى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ والنبى حد يبقى يرد عليا

فتاة دخلت الفيس بوك وشوفوا الي حصل اتمنى انا لا تعملوا زيه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-