..::Magic lovers::..
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

..::Magic lovers::..

الرئيسيةدخولأحدث الصورالتسجيل
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 6 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 6 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 108 بتاريخ الخميس 15 ديسمبر 2011, 10:24 pm
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» استيكرات 2
هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالأحد 02 أغسطس 2015, 12:09 pm من طرف Magic

» استيكرات 1
هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالأحد 02 أغسطس 2015, 11:20 am من طرف Magic

» ده انا بخاف من الكلب يطلعلى اسد (شاهد ماشفش حاجة)
هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء 20 مارس 2013, 1:13 am من طرف محمد الطيري

» معلومات دينية جميلة
هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء 20 مارس 2013, 1:06 am من طرف محمد الطيري

» هل لي أن أنال شرف قبولكم وترحيبكم
هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالإثنين 07 يناير 2013, 4:19 pm من طرف Magic

» أقسي اللحظات
هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالجمعة 12 أكتوبر 2012, 3:49 am من طرف no.love.my

» فلسطين الحبيبة
هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالسبت 31 مارس 2012, 6:25 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم بون سواريه
هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء 29 فبراير 2012, 8:06 am من طرف noor33

»  بانفراد تام : فيلم العيد " شارع الهرم " بطولة دينا وسعد الصغير
هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالخميس 15 ديسمبر 2011, 7:45 pm من طرف Magic

» فيلم الفانتازيا والمُغامرة الرائع The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 2011 مُترجم
هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالخميس 15 ديسمبر 2011, 7:23 pm من طرف Magic

» بتفكرك بايه؟؟؟؟ الاغنية دى.........!!!!!
هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالإثنين 28 نوفمبر 2011, 4:28 pm من طرف Donia Optics

» هتعرف تجاوب على السؤال من غير نعم أو لا ؟؟
هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالإثنين 28 نوفمبر 2011, 4:23 pm من طرف Donia Optics

» هاى انا جديدة
هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالخميس 24 نوفمبر 2011, 5:06 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم نور عينى
هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالإثنين 14 نوفمبر 2011, 6:14 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم بوبوس
هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:56 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم ابراهيم الابيض
هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:54 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم الفاجومى
هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:53 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم اخر كلام
هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:50 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم محترم الا ربع
هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:48 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم هى فوضى
هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:46 pm من طرف Magic

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
hodhod ma2aleb - 6230
هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vote_rcapهو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Voting_barهو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vote_lcap 
ROMA SINGER - 3430
هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vote_rcapهو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Voting_barهو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vote_lcap 
banota gamela - 3110
dody no love - 3044
Magic - 3007
roro ruby - 2962
EMY>>>SHOSHO - 1887
ROKA.CRAZY.GIRL - 1795
mshmsh - 1613
Doda.M - 1300
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط ..::Magic lovers::.. على موقع حفض الصفحات

هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Magic
change ur life
الحزن الباكى
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الحزن الباكى
..::العضو المبتدأ::..
الحزن الباكى

ذكر
الاسد
المكان : القهوة
الوظيفة : رقاص
المزاج : طايش
اعلام الدول : هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Female32
النادى : هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 77981610

هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء 13 أكتوبر 2009, 7:28 am

يلا هروب بهروب اسف للحزف انا استكفيت

عدل سابقا من قبل الحزن الباكى في الخميس 15 أكتوبر 2009, 5:44 am عدل 1 مرات
change ur life
..::عضو جديد::..
change ur life

انثى
الدلو
المكان : مكان جميل وبعيد عن العيون
الوظيفة : طالبه
المزاج : عاااااااااااااااااالي
اعلام الدول : هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Female31
النادى : هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ahly_l10

مُساهمةموضوع: رد: هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء 13 أكتوبر 2009, 1:27 pm

بص يا ميدو مش معني انك بتحب وبتحترم اللي قدامك انك تدوس علي قلبك عشانه بالعكس الحب بيقوي والمفروض ما دامت حبيبتك قالت انساني متفكرش للحظه تانيه فيها...........وكمان تحاول تغيبر من حياتك وتقضيها بس مش لدردجه الدماغ بتعتك دي لا بالعكس تغيرها لدرجه احسن تخلي اللي سابك يندم انه فكر يسيبك وكمان انت حد كتير محبوب مش عطف من غيرك ولا حاجه بس دا بيبقي احساس بملل وضيق وانا جربته كتييييييييييير خليك واثق ف نفسك حبه زياده واكيد هتلاقي نتيجه كويسه
تقبل رأيي............
EMY2
http://as7ab.darbalkalam.com
الحزن الباكى
الحزن الباكى

ذكر
الاسد
اعلام الدول : هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Female32

مُساهمةموضوع: رد: هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء 13 أكتوبر 2009, 11:05 pm

قبل اى حاجة يا امى انتى فعلا وحشتينا انا هاقولك حاجة انتى بتقولى كدة عشان مش بتشوفى نظرة الناس ليا وانا بتعامل معاهم والاكتر من دا انهم كلهم هنا معانا فى المنتدى وكلو عامل عبيط مش بيكلمونى غير للمصلحة واحب الى انتى بتتكلمى فى انا فعلا زى ما انتى قولتى انا هنساها وهضرب قلبى بالجزمة لو فكر فيها وارجع اعيش حياتى زى السنة الى فاتت كانت معايا وكنت بكلم غرها 10 و 20 كمان يعنى هى كانت حاجة مميزة عندى اكن هى مش حست بكدة وانتى بتقولى اتغير للاحسن طيب لو انا قلتلك انا كدة احسن حاجة تقولى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Magic
..::العضو الذهبى::..
..::العضو الذهبى::..
Magic

ذكر
الميزان
المكان : مصر
الوظيفة : مهندس ان شاء الله
المزاج : كرة القدم
نقاط التميز : 10
اعلام الدول : هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Female31
النادى : هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 30314810

مُساهمةموضوع: رد: هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء 14 أكتوبر 2009, 9:14 am

حاول تغير من نفسك للاحسن لانك انسان كويس بس لازم تتصلح شوية لانك كدة بداية انك تضيع نفسك وتضيع ناس كتير من حواليك واكيد الناس اللى عملت معاك كدة او اتغيرت من ناحيتك اتغيروا لانهم بيحبوك وعايزين يحسسوك انك مابقتش زى الاول وحتى انت بتسال نفسك اهو انت ميدو ولا حد تانى جرب تجاوب انت على السؤال ده وانت تعرف انك مابقتش ميدو بتاع زمان ولو شايف انك دلوقتى الاحسن يبقى بتكدب على نفسك ويارب تفهم كلامى وربنا يوفقك وتحقق كل اللى نفسك فيه ونصيحة اخيرة اوعى ابدا تعمل حاجة انت مغصوب عليها لانها ممكن تضيع حاجات كتير منك اظن فاهم قصدى وخد بالك من نفسك وحاول تركز فى الافيد ليك مش اللى ينسيك مشاكلك لان طول ما انت بتنسى مشاكلك عمرك ماهتحلها
https://boody.forumegypt.net
ROKA.CRAZY.GIRL
..::العضو البرونزى::..
..::العضو البرونزى::..
ROKA.CRAZY.GIRL

انثى
العذراء
المكان : EGYPT
الوظيفة : stuident
المزاج : craaaaaazy
نقاط التميز : 5

مُساهمةموضوع: رد: هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء 14 أكتوبر 2009, 11:55 am

وهو اللى بيحب الدنيا بيشرب ويعمل كل الحاجات دى اى كان تحت ظروف او مشاكل يبقى الدنيا هتتخرب بقى صلح علاقتك باءهلك مش هقولك عشان تبقى كويس على الاقل لانك محتاجلهم وركز فى دراستك وحياتك واختار الناس اللى حواليك وربنا يوفقك وبتمنالك الخير ومفيش واحدة هتلاقى انسان بيحبها وكويس ويحافظ علليها واد المسئولية وتتخلى عنو ابدااااااااا

تقبل رائى
hodhod ma2aleb
..::مقام صاحب المنتدى::..
..::مقام صاحب المنتدى::..
hodhod ma2aleb

انثى
الحمل
المكان : اى حته كلها رومانسيه
الوظيفة : طالبه جامعيه
المزاج : لذيذ ورايق
نقاط التميز : 10
النادى : هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Logo2411

مُساهمةموضوع: رد: هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء 14 أكتوبر 2009, 7:16 pm

ميدو انا هقولك حاجه واحده بصراحه انت ضعيف وسلبى ومتزعلش من كلامى انت زى اخوا وانت عارف كده كويس بتهرب من مشاكلك عمرك ما فكرت تواجهها وياريتك بتهرب وبتعمل حاجه عدله لا بالعكس انت بتغضب ربنا ومش معترف بوجوده والدليل ع كده شربك للخمره والحشيش ان مكنتش خايف ع نفسك او حياتك مش فارقه نعاك خاف ع اهلك واعملهم اعتبار حسسهم انك راجل وتقدر تتحمل مسئوليه نفسك وغيرك وحبيبتك ضاعت منك اكيد وانت سبب اصلها مش هتسيبك كده بالساهل الا اذا كنت انت طرف او سبب ف ده انت لو كنت قادر تتحمل مسئوليتها تحافظ عليها صح عمرها ما كانت هتبعد قبل ما تطلب ان حبيبتك ترجعلك لازم تثبتلها انك ميدو اللى عرفتك تثبتلهاانك تعرف تتحمل مسئوليتها وانك تقدر تحافظ عليها وتصونها
وعشان تتغير صح بقى وتبقى انسان كويس لازم تختار صحابك يعنى مينفعش تقول انا هتغير وتمشى مع ناس بتشم وتشرب
غير نفسك عشان انت السكينه سرقاك يا محمد ويارب يوفقك ف حياتك يارب

ياريت تتقبل رايى
الحزن الباكى
الحزن الباكى

ذكر
الاسد

مُساهمةموضوع: رد: هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالأحد 18 أكتوبر 2009, 2:08 am

هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_scratch
change ur life
..::عضو جديد::..
change ur life

انثى
الدلو
المكان : مكان جميل وبعيد عن العيون
الوظيفة : طالبه
المزاج : عاااااااااااااااااالي

مُساهمةموضوع: رد: هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالأحد 18 أكتوبر 2009, 11:41 am

اقولك حياه جديده تبقي بانك تنسي حياتك القديمه وتضربها بالجزمه وتحاول تبقي حد جدييييييد تمام كل الاشتباه بينك وبين شخصيتك القديمه يكون اسمك وبس واصحابك اللي لسه اصحابك مش اللي اتغيرت معاملتهم معاك
.زلازم تخليهم يندمو انهم فكرو فيك تفكير مش صح اواتعاملو معاك معامله مش صح
حاول يا ميدو تغير من نفسك وخلي املك ف الله كبير وخلي عندك ثقه ف نفسك واكيد هتتغير
.بس اوعي لما تتغيير تتغر ومتكلمناش......ههههههههههههه هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_smile

ااااه وكمان نسيت اقولك
انا ايمي.مش امي
صحصح شويه........
EMY2
http://as7ab.darbalkalam.com
الحزن الباكى
الحزن الباكى

ذكر
الاسد

مُساهمةموضوع: رد: هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالإثنين 19 أكتوبر 2009, 3:10 am

انا بكتبها كدة عشان احسسك انك غالية لدرجة الكلمة الى انا كاتبها

وبعدين طبعا فى نااااااااااااااس كتير هنا فى المنتدى هاتغير معاهم واعرفهم مقامهم بس انتى طبعا مش منهم
aya

aya

انثى
العذراء
المكان : كايرو
الوظيفة : طالبة
المزاج : كول
النادى : هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 99378910

مُساهمةموضوع: رد: هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالإثنين 19 أكتوبر 2009, 5:42 am

ميدو انت بجد اخ عزيز عليا فصدقنى
ابدء وخد قرارك انك هتتغير للاحسن مش تكون متردد واكيد انت عارف مين الصاحب الكويس والصاحب الوحش واكيد هتعرف تفرق ومش معناة انى بقوللك اتغير معناة انك تتغير 100% ولكن مش تقول اتغير ومش تعمل اى حاجة وانت ممكن تكون بضيع ناس بيحبوك من غير متكون واخد بالك وانتباة انفسك ولدرستك ولحياتكوبجد
فى صاحب يطلعك سابع سما وفى صاحب ينزلك سابع ارض واكيد انت فاهم اقوللك اية
وانا بجد بتمنالك كل خيرررررررر ويااااااااااااااااااارب يوفقك فى حياتك
ويارب يكون كلامى افادك
saasoo

saasoo

انثى
السمك
المكان : alex
الوظيفة : طالبة
المزاج : تمام
النادى : هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 12864611

مُساهمةموضوع: رد: هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالسبت 05 ديسمبر 2009, 1:43 am

من الواضح انك حد كويس اوى وبجد بتمنالك التوفيق من كل قلبى لانك زى اخويا بس بجد عايزاك تتاكد ان الدنيا زى ما فيها الوحش فيها الكويس هو الصحيح الوحش اكتر من الكويس بس لازم تتعب شوية فى اختياراتك علشان ترتاح بعد كدة ومتحسش باى ندم
الحزن الباكى
الحزن الباكى

ذكر
الاسد

مُساهمةموضوع: رد: هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء 27 يناير 2010, 2:32 pm

شكرالردودكم الى بجد فادتنى والى يعرفنى دلوقتى كان يتمنى يعرفنى من زماااااااااااااااان

هو انا ميدو ولا حد تانى ساعدونى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-