..::Magic lovers::..
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

..::Magic lovers::..

الرئيسيةدخولأحدث الصورالتسجيل
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 4 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 4 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 108 بتاريخ الخميس 15 ديسمبر 2011, 10:24 pm
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» استيكرات 2
تسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Icon_minitimeالأحد 02 أغسطس 2015, 12:09 pm من طرف Magic

» استيكرات 1
تسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Icon_minitimeالأحد 02 أغسطس 2015, 11:20 am من طرف Magic

» ده انا بخاف من الكلب يطلعلى اسد (شاهد ماشفش حاجة)
تسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Icon_minitimeالأربعاء 20 مارس 2013, 1:13 am من طرف محمد الطيري

» معلومات دينية جميلة
تسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Icon_minitimeالأربعاء 20 مارس 2013, 1:06 am من طرف محمد الطيري

» هل لي أن أنال شرف قبولكم وترحيبكم
تسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Icon_minitimeالإثنين 07 يناير 2013, 4:19 pm من طرف Magic

» أقسي اللحظات
تسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Icon_minitimeالجمعة 12 أكتوبر 2012, 3:49 am من طرف no.love.my

» فلسطين الحبيبة
تسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Icon_minitimeالسبت 31 مارس 2012, 6:25 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم بون سواريه
تسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Icon_minitimeالأربعاء 29 فبراير 2012, 8:06 am من طرف noor33

»  بانفراد تام : فيلم العيد " شارع الهرم " بطولة دينا وسعد الصغير
تسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Icon_minitimeالخميس 15 ديسمبر 2011, 7:45 pm من طرف Magic

» فيلم الفانتازيا والمُغامرة الرائع The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 2011 مُترجم
تسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Icon_minitimeالخميس 15 ديسمبر 2011, 7:23 pm من طرف Magic

» بتفكرك بايه؟؟؟؟ الاغنية دى.........!!!!!
تسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Icon_minitimeالإثنين 28 نوفمبر 2011, 4:28 pm من طرف Donia Optics

» هتعرف تجاوب على السؤال من غير نعم أو لا ؟؟
تسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Icon_minitimeالإثنين 28 نوفمبر 2011, 4:23 pm من طرف Donia Optics

» هاى انا جديدة
تسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Icon_minitimeالخميس 24 نوفمبر 2011, 5:06 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم نور عينى
تسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Icon_minitimeالإثنين 14 نوفمبر 2011, 6:14 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم بوبوس
تسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:56 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم ابراهيم الابيض
تسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:54 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم الفاجومى
تسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:53 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم اخر كلام
تسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:50 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم محترم الا ربع
تسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:48 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم هى فوضى
تسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:46 pm من طرف Magic

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
hodhod ma2aleb - 6230
تسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Vote_rcapتسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Voting_barتسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Vote_lcap 
ROMA SINGER - 3430
تسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Vote_rcapتسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Voting_barتسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Vote_lcap 
banota gamela - 3110
dody no love - 3044
Magic - 3007
roro ruby - 2962
EMY>>>SHOSHO - 1887
ROKA.CRAZY.GIRL - 1795
mshmsh - 1613
Doda.M - 1300
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط ..::Magic lovers::.. على موقع حفض الصفحات

تسمحلى اوديك فى داهية؟؟

كاتب الموضوعرسالة
hodhod ma2aleb
..::مقام صاحب المنتدى::..
..::مقام صاحب المنتدى::..
hodhod ma2aleb

انثى
الحمل
المكان : اى حته كلها رومانسيه
الوظيفة : طالبه جامعيه
المزاج : لذيذ ورايق
نقاط التميز : 10
النادى : تسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Logo2411

تسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: تسمحلى اوديك فى داهية؟؟   تسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Icon_minitimeالخميس 01 أكتوبر 2009, 9:29 pm

تسمحلي أوديك في داهيه؟
تسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Marsa22
تسمحلي أضرك ضرر كبير

تسمحلي أضحك عليك و أخليك تعمل اللى بقولك عليه و متنفذش كلام اللى بيحبك رغم إن كلامي هيضرك

تسمحلي أخليك تضيع فلوسك و صحتك على حاجه ملهاش لزوم

تسمحلي أخليك تتعب أعصابك و تتمنى اللى مش في ايديك و ممكن تغلط غلط كبير أوي بسبب نظرة تنظرها لحد تاني

تسمحلي أخليك تبطل تعمل الحاجه اللى بتصفي روحك و تقربك من اللى بيحبك

تسمحلي أخليك رخيــــــــص أوي و كل من هب و دب ينهش فيك و انت بيتهيألك إنك جميل أوى

تسمحلي اخليك بدل ما تسكن فيللا جميله تسكن تحت اي كوبري

ها .. قلت ايه ؟ ... يا ترى هتسمحلي بكل ده ؟

ايه ده بتقول مش موافق .. و بتقول عليا مجنون كمان

طيب استنى استنى أنا مش مجنون

اصل انت سمحت لحد تاني بكل ده و أنا قلت يمكن تسمحلي انا كمان

مع ان الحد التاني ده عدو ليك و ليا و انا اقربلك منه بكتير

عارف مين هو ؟

لأ انت عارف بس مش واخد بالك

اقولك اسمه

كل الناس عارفه اسمه

حتى الاطفال الصغيرين

إسمه

الشيطان

طيب مش أنا اولى بيك من الشيطان

طيب لو انت مش هتسمحلي بكل ده

يبقى ليه تسمح للشيطان انه يعمل معاك كده

ايه ؟ .. بتقول ايه ؟ ... بتقول انك مسمحتش للشيطان بكل ده

لالالالالا انت سمحتله بس انت ناسي
و انا هفكرك

لما تعصي ربك و تسمع كلام الشيطان يبقى سمحتله يضحك عليك و يخليك تعمل اللى بيقولك عليه و متنفذش كلام ربك اللى بيحبك

لما تشتري بفلوسك سجاير تضر بيها صحتك يبقى سمحتله يخليك تضيع فلوسك و صحتك على حاجه ملهاش لزوم

لما ما تغضش بصرك يبقى سمحتله يخليك تتعب أعصابك و تتمنى اللى مش في ايديك و ممكن تغلط غلط كبير أوي بسبب النظرة ديتسمحلى اوديك فى داهية؟؟ 022

لما ماتصليش يبقى سمحتله يخليك تبطل تعمل الحاجه اللى بتصفي روحك و تقربك من ربك اللى بيحبك

لما تلبسي محزق و مكشوف يبقى سمحتيله يخلي كل من هب و دب ينهش فيكي و انتي بيتهيألك إنك جميله أوىتسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Ay--

لما من كتر معاصيك و استسلامك لوسوسة الشيطان تبعد عن الجنه و تقرب من
النار يبقى سمحتله يخليك بدل ما تسكن فيللا جميله تسكن تحت اي كوبري

راجع نفسك .. راجعي نفسكتسمحلى اوديك فى داهية؟؟ Marsa85

عرفت بقى انى مش مجنون لما طلبت منك كده

عرفت ان انت اللى مجنون لو كنت بتسمح للشيطان بكده

لو كنت وافقت ع اللى طلبته منك يبقى مش هلومك لما تسمع كلام الشيطان

لكن لا الفطره ولا العقل ولا المنطق ولا الاخلاق و لا الدين ولا كلام ربنا يوافق على الكلام ده

يبقى بقى لازم ............. لازم تراجع نفسك و تبعد الشيطان عنك

ها هتسمحولى ولا.............

تسمحلى اوديك فى داهية؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-