..::Magic lovers::..
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

..::Magic lovers::..

الرئيسيةدخولأحدث الصورالتسجيل
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 2 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 2 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 108 بتاريخ الخميس 15 ديسمبر 2011, 10:24 pm
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» استيكرات 2
عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالأحد 02 أغسطس 2015, 12:09 pm من طرف Magic

» استيكرات 1
عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالأحد 02 أغسطس 2015, 11:20 am من طرف Magic

» ده انا بخاف من الكلب يطلعلى اسد (شاهد ماشفش حاجة)
عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالأربعاء 20 مارس 2013, 1:13 am من طرف محمد الطيري

» معلومات دينية جميلة
عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالأربعاء 20 مارس 2013, 1:06 am من طرف محمد الطيري

» هل لي أن أنال شرف قبولكم وترحيبكم
عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالإثنين 07 يناير 2013, 4:19 pm من طرف Magic

» أقسي اللحظات
عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالجمعة 12 أكتوبر 2012, 3:49 am من طرف no.love.my

» فلسطين الحبيبة
عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالسبت 31 مارس 2012, 6:25 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم بون سواريه
عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالأربعاء 29 فبراير 2012, 8:06 am من طرف noor33

»  بانفراد تام : فيلم العيد " شارع الهرم " بطولة دينا وسعد الصغير
عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالخميس 15 ديسمبر 2011, 7:45 pm من طرف Magic

» فيلم الفانتازيا والمُغامرة الرائع The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 2011 مُترجم
عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالخميس 15 ديسمبر 2011, 7:23 pm من طرف Magic

» بتفكرك بايه؟؟؟؟ الاغنية دى.........!!!!!
عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالإثنين 28 نوفمبر 2011, 4:28 pm من طرف Donia Optics

» هتعرف تجاوب على السؤال من غير نعم أو لا ؟؟
عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالإثنين 28 نوفمبر 2011, 4:23 pm من طرف Donia Optics

» هاى انا جديدة
عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالخميس 24 نوفمبر 2011, 5:06 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم نور عينى
عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالإثنين 14 نوفمبر 2011, 6:14 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم بوبوس
عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:56 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم ابراهيم الابيض
عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:54 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم الفاجومى
عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:53 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم اخر كلام
عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:50 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم محترم الا ربع
عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:48 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم هى فوضى
عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:46 pm من طرف Magic

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
hodhod ma2aleb - 6230
عشت حياتى مش عارفة افرح Vote_rcapعشت حياتى مش عارفة افرح Voting_barعشت حياتى مش عارفة افرح Vote_lcap 
ROMA SINGER - 3430
عشت حياتى مش عارفة افرح Vote_rcapعشت حياتى مش عارفة افرح Voting_barعشت حياتى مش عارفة افرح Vote_lcap 
banota gamela - 3110
dody no love - 3044
Magic - 3007
roro ruby - 2962
EMY>>>SHOSHO - 1887
ROKA.CRAZY.GIRL - 1795
mshmsh - 1613
Doda.M - 1300
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط ..::Magic lovers::.. على موقع حفض الصفحات

عشت حياتى مش عارفة افرح

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
saasoo

saasoo

انثى
السمك
المكان : alex
الوظيفة : طالبة
المزاج : تمام
اعلام الدول : عشت حياتى مش عارفة افرح Female31
النادى : عشت حياتى مش عارفة افرح 12864611

عشت حياتى مش عارفة افرح Empty
مُساهمةموضوع: عشت حياتى مش عارفة افرح   عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالخميس 10 سبتمبر 2009, 2:56 am

[انا بقى مشكلتى انى قضيت عمرى كله من غير حب مستنية الانسان اللى يخطفنى من كل اللى حواليا وكنت بحلم بيه وكنت لما بشوف اى ولد كنت بدور فيه على فارس الاحلام ولما كان اى ولد يحب يقرب منى كنت ببعد لانى مكنتش شايفة فيه الحبيب اللى بتمناه وكنت عايشة حياتى اخر حرية ولعب ومكنتش بفكر فى اى حاجة ولحد لما قابلت الانسان الوحيد اللى قلبى دق ليه وحبيته بجد وحسيت انه كل حياتى وانى اعرفه من سنين لقيت فيه كل اللى بتمناه واللى يرضى غرورى وبعديها بفترة قصيرة اتقدملى عريس وبابا وماما موافقين عليه اوى وانا الانسان اللى اختاروه دة بجد من اكتر الناس اللى مش بحبهم فى حياتى والمهم انه حصل مشاكل كتير اوى مع بابا وماما وتعبت اوى الفترة دى وبردو كلام بابا هو اللى مشى وعملنا خطوبة بس كل دة غصب عنى وانا بجد مش عايزة الانسان دة مش حاسة تجاه باى مشاعر وحاولت كتير احبه معرفتش وحتى الانسان اللى بحبه ولقيته بعد سنين بيتهمنى انى مش بحبه ولا بحس بيه وانا فى كل الضغوط دى تفتكرة انا غلطانة فى ايه انا بجد مش بايدى حاجة انا اسفة انى طولت علييكم بس بجد يهمنى رايكم وهل انا غلطانة فى حاجة بجد نفسى اسمع ارئكم كلكم
ROMA SINGER
..::العضو الذهبى::..
ROMA SINGER

انثى
السمك
المكان : فوق السحااااب
الوظيفة : طالبه
المزاج : nice
نقاط التميز : 7
النادى : عشت حياتى مش عارفة افرح 30314810

مُساهمةموضوع: رد: عشت حياتى مش عارفة افرح   عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالخميس 10 سبتمبر 2009, 7:05 am

بصى انتى كان لازم تصارحى اهلك وتقولوهم انك بتحبى حد على الاقلل مامتك علشان متوصل بيكى الدرحه للخطوبه وكان المفروض تقولى للشخص اللى انتى بتحبيه انى هتتخطبى بالعافيه علشان كان المفروض لو هو بيحبك ياخد اى خطوه ايجابيه تجاهك هتقوليلى مثلا انه مش جاهز كان على الاقلل يكلم ولدتك او ولدك كلام بس مش شرط يتقدم رسمى وكده
بصراحه انتى غلطانه انتى ظلمتى نفسك والاهم كمان انك ظلمتى انسان معاكى وممكن فى يوم يكون اتنين انتى لازم تاخدى انتى كمان خطوه بس على اتفقاق انتى واللى بتحبيه لو بقى هو باعك ومختش خطوه ايجابيه قوليله انا كده مش هينفع انى اكون مخطوبه لحد وبحب حد تانى انت مش هترضاها على نفسك بس شوفى رده ووقتها هتعرف بيحبك بجد ولا لا يعنى لازم تاخدوا قرار مع بعض بس ادى لحد فكره عندك فى البيت ضرورى

وربنا يوفقك
saasoo

saasoo

انثى
السمك

مُساهمةموضوع: رد: عشت حياتى مش عارفة افرح   عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالخميس 10 سبتمبر 2009, 4:31 pm

بجد يا روما ميرسى اوى على كلامك وبجد كان نفسى اسمع ردك انتى بالزات بس المشكلة انى مقدرش اقول لبابا انى بحب حد تانى لان بابا اصعب مما تتخيلى ومينفعش حد يكسر كلامة وحبيبى كمان بجد شعورة تجاهى متلغبط اوى وخطيبى ده انسان معندوش احساس اصلا انا حسسته كتير وقولتله مش عايزاك بس حبه ليه مضيع كرامته اوى وحاولت احسس كل اللى حواليا بكدة بس هو ولا حياة لمن تنادى والله يا روما انا ما غلطانة فى حاجة انا مظلومة اوى اوى اوى وحاسة انى لوحدى وحتى حبيبى ظالمنى
ROMA SINGER
ROMA SINGER

انثى
السمك

مُساهمةموضوع: رد: عشت حياتى مش عارفة افرح   عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالخميس 10 سبتمبر 2009, 11:03 pm

طب انا قولتلك لازم تاخدوا اى خطوه ايجابيه ويعنى ايه متلغبط دى قوليله لما تبقى تحدد انتى عاوزنى ولا لا انا موجوده حاولى مترخصيش نفسك وحاولى انك على الاقلل تتكلم مع حد كبير عندك قريب منك علشان يكلم خطيبك بس بناء على تصرف اللى بتحبيه لانه لو عاوزك مش هسيبك تضيعه منه كده هو ايه هيستنا لحد متقوليله ان فرحك بكره طب انتى مش حاسه انك كده خاينه اصلا لخطيبك يابنتى حاولى تاخدى قرار كويس علشان متخسريش فى الاخر كل حاجه
وهتخسرى نفسك كمان وتظلميها
والله بجد هو لو بيحبك لازم يتحرك وانتى كمان اعملى اى حاجه
Magic
Magic

ذكر
الميزان
المكان : مصر
الوظيفة : مهندس ان شاء الله
المزاج : كرة القدم
نقاط التميز : 10

مُساهمةموضوع: رد: عشت حياتى مش عارفة افرح   عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالجمعة 11 سبتمبر 2009, 2:27 am

سبحااااااااااااااااااااااان الله روما صغيرة واصغر منك يا سااسوو بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
https://boody.forumegypt.net
ROMA SINGER
ROMA SINGER

انثى
السمك

مُساهمةموضوع: رد: عشت حياتى مش عارفة افرح   عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالسبت 12 سبتمبر 2009, 3:07 am

انا صغيره اه بس دماغى كبيره يا بودى هااااااااااااااااااا
saasoo

saasoo

انثى
السمك

مُساهمةموضوع: رد: عشت حياتى مش عارفة افرح   عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالسبت 12 سبتمبر 2009, 5:15 pm

والله يا روما انا نفسى مش عارفة اعمل ايه وحبيبى النهاردة بس عرفت عنه حاجات كتير مريحتنيش ومش عارفة هو بيظلم نفسه ولا انا اللى ظلماه ولا عارفة انا عايزة ايه بس بجد كل اللى حساه انى بحبه ونفسى اكون معاه على طول ونفسى يحبنى زى ما بحبه بس اوعدك انى هعيد تفكير فى مسالة حبيبى دى اما عن خطيبى فانا مش حاسة تجاهه باى زنب لانى موعدتهوش بكلمة ولا حسسته فى مرة انى عايزاه وبجد انا بعيش اصعب ايام حياتى وبجد لا بحب خطيبى ولا عارفة اخد موقف تجاه حبيبى لانى بجد مش عارفة اعمل ايه وبجد يا روما انا حاسة انك اختى بجد والله لانى معنديش اخوات بنات وبجد ارتحتلك اوى وعاجبنى اوى فكرك وطريقة مقياسك للامور وبجد بتمنالك الخير كله من قلبى لانك بجد قلبك وعقلك كبار اوى اوى وبتمنى انك تعتبرينى اختك يا ريت اوكى وخلينى دايما اسمع رايك لانه بجد بيعجبنى اوى
a7medGH0St

a7medGH0St

ذكر
السمك
المكان : cairo
الوظيفة : طــــــــــــــالــــــــــــــب
المزاج : Romanci
النادى : عشت حياتى مش عارفة افرح Ahly_l10

مُساهمةموضوع: رد: عشت حياتى مش عارفة افرح   عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالإثنين 14 سبتمبر 2009, 9:46 pm

موضوع جامد بس رايي بجد انك غلطي انك مقولتلهمش على حبك ده واتعملي مع والدك ووالدتك باللين بجد يعني بالمسايسة وافضل انك تقربي ماما ليكي وان شاء الله هي قلبها هيحن وهتساعدك وان شاء الله كل حاجة بتتمنيه هتحصل
saasoo

saasoo

انثى
السمك

مُساهمةموضوع: رد: عشت حياتى مش عارفة افرح   عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالأربعاء 16 سبتمبر 2009, 12:25 pm

ميرسى لاحساسك الجميل دة بس بجد ماما هى اكتر واحدة متمسكة بخطيبى
a7medGH0St

a7medGH0St

ذكر
السمك
المكان : cairo
الوظيفة : طــــــــــــــالــــــــــــــب
المزاج : Romanci

مُساهمةموضوع: رد: عشت حياتى مش عارفة افرح   عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالأربعاء 16 سبتمبر 2009, 5:37 pm

احسنلك قربي من ماما وكلميها ماما اكيد هتخاف عليكي من اي حد ولما تعرف اللي في قلبي استحالة هتقولك لا على حاجة لان قلب اي ام بيبقى حنين اووووووووي

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكة وشغل جنان
نص بيضحك والتاني زعلان
asem

asem

ذكر
الدلو
المكان : البيت
الوظيفة : طالب بكلية هندسة
المزاج : روقان
اعلام الدول : عشت حياتى مش عارفة افرح Female57

مُساهمةموضوع: رد: عشت حياتى مش عارفة افرح   عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالجمعة 25 سبتمبر 2009, 10:44 pm

قبل ما اقول اى حاجه يارب يارب يارب يسعدك بالانسان اللى يقدرك ويحبك ولازم تكونى عارفه ومتاكده ان مفيش حد هيحبلك الخير فى الدنيا دى كلها اكتر من باباكى وممتك واكيد بابا وماما شايفين ان خطيبك ده شاب ممتاز وهوه اللى هيقدرك و يسعدك لانهم معندهمش اعز منك بس يمكن عشان انتى بتحبى واحد تانى هوه ده اللى خلاكى تكرهى خطيبك وهوه لو كان بيحبك بجد كان دخل البيت من بابه زى ما خطيبك عمل وحتى لو هوه مش مقتدر كان يروح لولدك ويفاتحه فى الموضوع .بس نصحتى ليكى انتى زى اختى اسمع كلام بابا وماما وابعدى عن الولد ده وخليكى مع خطيبك وان شاء الله مش هتندمى ابدا .بس ماتنسيش تعزمينا على الفرح
saasoo

saasoo

انثى
السمك

مُساهمةموضوع: رد: عشت حياتى مش عارفة افرح   عشت حياتى مش عارفة افرح Icon_minitimeالسبت 26 سبتمبر 2009, 4:24 am

بجد ميرسى اوى للنصيحة بس انا بحب حبيبى دة اوى وبجد مقدرش اكمل مع غيرة هو صحيح مش جاهز دلوقتى بس انا ممكن استناه وهكون معاه لو مليون سنة وخطيبى دة اساسا معندوش كرامة لانه الجوازة دى جوازة مصلحة مش اكتر وانا الضحية فيها مش حد تانى وعلشان كدة انا مش بحب خطيبى مع ان خطيبى اعرفه قبل حبيبى يعنى كان ممكن احبه وكدة هو انسان كويس وكل حاجة بس مصلحجى اوى وحبيبى صحيح مش بيعاملنى نص المعاملة اللى خطيبى بيعملهالى
بس انا بحبه اوى ومش عايزة غيرة هو لانه هو حلم عمرى اللى حلمت بيه سنين وسنين

عشت حياتى مش عارفة افرح
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-