..::Magic lovers::..
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

..::Magic lovers::..

الرئيسيةدخولأحدث الصورالتسجيل
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 10 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 10 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 108 بتاريخ الخميس 15 ديسمبر 2011, 10:24 pm
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» استيكرات 2
ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Icon_minitimeالأحد 02 أغسطس 2015, 12:09 pm من طرف Magic

» استيكرات 1
ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Icon_minitimeالأحد 02 أغسطس 2015, 11:20 am من طرف Magic

» ده انا بخاف من الكلب يطلعلى اسد (شاهد ماشفش حاجة)
ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء 20 مارس 2013, 1:13 am من طرف محمد الطيري

» معلومات دينية جميلة
ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء 20 مارس 2013, 1:06 am من طرف محمد الطيري

» هل لي أن أنال شرف قبولكم وترحيبكم
ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين 07 يناير 2013, 4:19 pm من طرف Magic

» أقسي اللحظات
ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة 12 أكتوبر 2012, 3:49 am من طرف no.love.my

» فلسطين الحبيبة
ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Icon_minitimeالسبت 31 مارس 2012, 6:25 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم بون سواريه
ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء 29 فبراير 2012, 8:06 am من طرف noor33

»  بانفراد تام : فيلم العيد " شارع الهرم " بطولة دينا وسعد الصغير
ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Icon_minitimeالخميس 15 ديسمبر 2011, 7:45 pm من طرف Magic

» فيلم الفانتازيا والمُغامرة الرائع The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 2011 مُترجم
ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Icon_minitimeالخميس 15 ديسمبر 2011, 7:23 pm من طرف Magic

» بتفكرك بايه؟؟؟؟ الاغنية دى.........!!!!!
ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين 28 نوفمبر 2011, 4:28 pm من طرف Donia Optics

» هتعرف تجاوب على السؤال من غير نعم أو لا ؟؟
ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين 28 نوفمبر 2011, 4:23 pm من طرف Donia Optics

» هاى انا جديدة
ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Icon_minitimeالخميس 24 نوفمبر 2011, 5:06 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم نور عينى
ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين 14 نوفمبر 2011, 6:14 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم بوبوس
ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:56 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم ابراهيم الابيض
ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:54 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم الفاجومى
ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:53 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم اخر كلام
ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:50 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم محترم الا ربع
ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:48 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم هى فوضى
ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:46 pm من طرف Magic

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
hodhod ma2aleb - 6230
ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Vote_rcapليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Voting_barليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Vote_lcap 
ROMA SINGER - 3430
ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Vote_rcapليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Voting_barليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Vote_lcap 
banota gamela - 3110
dody no love - 3044
Magic - 3007
roro ruby - 2962
EMY>>>SHOSHO - 1887
ROKA.CRAZY.GIRL - 1795
mshmsh - 1613
Doda.M - 1300
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط ..::Magic lovers::.. على موقع حفض الصفحات

ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
frozen love2

انثى
الجوزاء
المكان : egypt
الوظيفة : طالبة
المزاج : ملل
النادى : ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Ahly_l10

ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟   ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين 13 أبريل 2009, 4:16 pm

انا يا جماعه عندى مشكله هو انا مش عارفه هى مشكله والا لا بس انا تعبت اووووووى وبجد كنت هموت امبارح والله مش قادره خلاص مش عارفه اخد قرار خالص ومش عارفه اعمل ايه انا اللى حصل معايا انى بحب واحد والواحد ده اسلوبه خره بيعاملنى معامله زفت وبيحسسنى دايما انى غبيه ومش بفهم ودايما بيحسسنى انى مش بقرق معاه خالص وانه ممكن يسيبنى فى اى وقت وانا مش بقدر ازعله ابدا بخاف ابعد عنه مثلا لحسن هو كمان يبعد بقول معلش اتنازل علشان المركب تمشى لكن خلاص بجد بيبقى ليا حق ولازم ازعل ولازم ابعد شويه حتى علشان اشوف انا غاليه عنده والا لا لكن بخاف ميكلمنيش ولا يعبرنى ساعتها بقول لا مش هبعد لحسن يكون اللى فى دماغى صح وميصدق ويبعد خلاص انا هاجى على نفسى علشان المركب مش تغرق لكن بجد تعبت اوى حاسه انى صعبانه على كل اللى حواليا وهو ولا هنا بجد عنده كميه قسوه رهيبه بجد مش عنده قلب خالص والله قلبه حجر عليا مش بيسامحنى ابدا ولا بيفوت اى حاجه لازم ياخد حقه ويعذبنى ولازم انتى غلطتى يبقى تتعاقبى وبجد بيبقى عقاب فظيع بيتجاهلنى تماما ولا كانى موجوده وعنده لامبالاه فظيعه بجد تموت يعنى امبارح بكلمه عمال يغنى ببرود وانا هموت على التليفون وهو ولا هنا بقوله علشان خاطرى اتكلم معايا كويس وبلاش الاسلوب ده يقولى هو كده انا مجنون انا كده بقوله طيب ليه كل ده بيقولى هو كده وكل ده بسبب انه كان عايز منى صور وانا رفضت انى اديهاله وقلت لا وفى الاول كنت موافقه وقولتله اوك هتصورهملك وبعدين رفضت اعمل كده هو بقى بيعاقبنى انى بقول حاجه ومش بنفذها وانى بكده بذله وبضايقه لكن والله لا مش عيب ان الواحد يعرف انه بيعمل الغلط ويبعد عنه وميعملهوش وانا عملت كده بعدت عن الغلط وكنت مستنيه منه ان يحترم ده فيا ومنى لكن لا امبارح بيقوله يعنى انت مش عايزنى بيقولى انا مش عايز اتكلم معاكى دلوقتى سيبينى شويه وانا هكلمك بقوله لا متسيبنيش كده حدد موقفك منى دلوقتى انت زهقت منى بيقولى يعنى حاجه زى كده انا اصلا مسحت كل صورك اللى عندى ومسحت كل حاجه بقوله مسحتنى بيقولى مسحت الصور اللى كانت عندى منك والله مش عارفه اعمل ايه بدات احس انه مش بيحبنى لكن بكدب نفسى امبارح كنت حاسه انه واحد تانى مش اللى حبيته بقوله انت مش هو اللى حبيته وحببنى فيه بيقولى لا هو قولتله لا قالى طيب خليكى فاكره كده مع نفسك انا كده بجد مصددقتوش من كتر ما انا بحبه مش هو ده اللى انا حبيته انا همووووووووت بجد ومش عارفه اعمل ايه خلاص بجد انا مش بعمل حاجه غير انى بصلى وادعى ربنا يريحنى بقى ويبرد نا قلبى مش قادره خلاص تعبت اوى يا ترى الدنيا هى اللى وحشه والا احنا اللى وحشين وليه الانسان كده انانى وليه يبقى مقابل الحب والحنان الغدر والبعد والمعامله الوحشه بجد ليه اسئله مش لاقيلها اى اجابه مش عارفه اروح لمين تانى عايزه حد يجاوبنى ويقولى ليه ليه بيحصل كده والله انا فكرت انى اروح اتعالج واشوف اى دكتور نفسى اتكلم معاه يمكن اتغير وابقى واحده تانيه عايزه اموت قلبى ده خالص عايزه ابقى من غير قلب ولا احساس ولا مشاعر بس مش عارفه مش قادره يا ترى ايه الحل اعمل ايه وياريت يا لورد ترد عليا بجد اسلوبك ورايك بيعجبنى جدا وبقتنع بيه سورى طولت عليكوا
اللورد
..::العضو المبتدأ::..
..::العضو المبتدأ::..

ذكر
العقرب
المكان : lمصر
الوظيفة : وكيل مدير عام
المزاج : تمام

ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟   ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء 14 أبريل 2009, 9:06 pm

صغيرتى سأقص عليك قصة وقعت معى واللة العظيم انا صادق
ماقمت بعرضه كأنها قصتى كانت هناك فتاة عاشقة لى عشق لاحدود له وكنت أقابل ذلك بلا مبالاة
لدرجة أنها كانت تأتى بكل فتاة أقيم معها علاقة لتضعنى امام أحدى الاختيارين هى أو سواها وكنت نظرا لكثرة مافعلت بها أختارها اشفاقا عليها
وبعد 4 سنوات من الاستمرار بجد عشقتها الا أنه كان قد فات الاوان فهى أتغيرت وأصبحت لا تهتم بى بل وأرتبطت بأخر
أريد أن أضع أمامك حقيقة لا تعرفونها أنتم معشر الفتيات
صعب جدا أن يكتسب شاب حب فتاة وسهل جدا أن تكتسب فتاة حب شاب
وردى على المشكلة أنه لا يشغل نفسه الا بحب نفسه وعليك أن تمتنعى عن الاتصال به أسبوع واحد فقط وستجديه يحاول الاتصال كثيرا لان الانسان لا يقدر الموجود حق قدره الا عندما يفقده
وأذا لم يتغير فصدقينى سيكون هذا من فضل ربك لتخطو بقدميك وقلبك بعيدا عنه
جربى عدم الاهتمام به لفترة وبعدها أنتظر ردك عن ما حدث وفقك اللة وارضاكى

ليه المقابل الغدر والفراق والقسوه ليه؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-