..::Magic lovers::..
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

..::Magic lovers::..

الرئيسيةدخولأحدث الصورالتسجيل
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 13 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 13 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 108 بتاريخ الخميس 15 ديسمبر 2011, 10:24 pm
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» استيكرات 2
تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Icon_minitimeالأحد 02 أغسطس 2015, 12:09 pm من طرف Magic

» استيكرات 1
تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Icon_minitimeالأحد 02 أغسطس 2015, 11:20 am من طرف Magic

» ده انا بخاف من الكلب يطلعلى اسد (شاهد ماشفش حاجة)
تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Icon_minitimeالأربعاء 20 مارس 2013, 1:13 am من طرف محمد الطيري

» معلومات دينية جميلة
تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Icon_minitimeالأربعاء 20 مارس 2013, 1:06 am من طرف محمد الطيري

» هل لي أن أنال شرف قبولكم وترحيبكم
تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Icon_minitimeالإثنين 07 يناير 2013, 4:19 pm من طرف Magic

» أقسي اللحظات
تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Icon_minitimeالجمعة 12 أكتوبر 2012, 3:49 am من طرف no.love.my

» فلسطين الحبيبة
تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Icon_minitimeالسبت 31 مارس 2012, 6:25 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم بون سواريه
تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Icon_minitimeالأربعاء 29 فبراير 2012, 8:06 am من طرف noor33

»  بانفراد تام : فيلم العيد " شارع الهرم " بطولة دينا وسعد الصغير
تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Icon_minitimeالخميس 15 ديسمبر 2011, 7:45 pm من طرف Magic

» فيلم الفانتازيا والمُغامرة الرائع The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 2011 مُترجم
تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Icon_minitimeالخميس 15 ديسمبر 2011, 7:23 pm من طرف Magic

» بتفكرك بايه؟؟؟؟ الاغنية دى.........!!!!!
تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Icon_minitimeالإثنين 28 نوفمبر 2011, 4:28 pm من طرف Donia Optics

» هتعرف تجاوب على السؤال من غير نعم أو لا ؟؟
تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Icon_minitimeالإثنين 28 نوفمبر 2011, 4:23 pm من طرف Donia Optics

» هاى انا جديدة
تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Icon_minitimeالخميس 24 نوفمبر 2011, 5:06 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم نور عينى
تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Icon_minitimeالإثنين 14 نوفمبر 2011, 6:14 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم بوبوس
تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:56 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم ابراهيم الابيض
تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:54 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم الفاجومى
تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:53 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم اخر كلام
تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:50 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم محترم الا ربع
تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:48 pm من طرف Magic

» مشاهدة فيلم هى فوضى
تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011, 3:46 pm من طرف Magic

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
hodhod ma2aleb - 6230
تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Vote_rcapتفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Voting_barتفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Vote_lcap 
ROMA SINGER - 3430
تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Vote_rcapتفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Voting_barتفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Vote_lcap 
banota gamela - 3110
dody no love - 3044
Magic - 3007
roro ruby - 2962
EMY>>>SHOSHO - 1887
ROKA.CRAZY.GIRL - 1795
mshmsh - 1613
Doda.M - 1300
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط ..::Magic lovers::.. على موقع حفض الصفحات

تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1

كاتب الموضوعرسالة
Magic
..::العضو الذهبى::..
Magic

ذكر
الميزان
المكان : مصر
الوظيفة : مهندس ان شاء الله
المزاج : كرة القدم
نقاط التميز : 10
اعلام الدول : تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Female31
النادى : تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 30314810

تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Empty
مُساهمةموضوع: تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1   تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Icon_minitimeالأحد 15 فبراير 2009, 1:18 pm

صور الاستيدج

تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Wol_errorهذه الصورة مصغره ... نقره على هذا الشريط لعرض الصوره بالمقاس الحقيقي ... المقاس الحقيقي 820x536 والحجم 71 كيلوبايت .
تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 95168510qf5

تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Wol_errorهذه الصورة مصغره ... نقره على هذا الشريط لعرض الصوره بالمقاس الحقيقي ... المقاس الحقيقي 819x539 والحجم 84 كيلوبايت .
تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 235262314

تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Wol_errorهذه الصورة مصغره ... نقره على هذا الشريط لعرض الصوره بالمقاس الحقيقي ... المقاس الحقيقي 819x550 .
تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 686926921

تنظيم: EYE CATCHING ENTERTAINMENT
+

AMAZON ENTERTAINMENT

وده بوستر الحفلة

تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Mansoooooooooooradx2

تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 931461558

انا من المنصورة وكنت فى حفله تامر النهاردة وبصراحة اللى حصل كان غريب جدا جدا
اولا الحفلة كانت ختام اسبوع شباب الجامعات التاسع فى جامعة المنصورة العظيمة تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Bigsmile
وكانت الحفله فى استاد الجامعه داخل الحرم الجامعى عشان يستوعب اكبر عدد
وانا هقولكم كل التفاصيل الممكنة من وجهة نظرى لأنى كنت هناك طبعا تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Shiny01 والناس قالت ايه عن الحفلة ونتناقش وان شاء الله اجيب فيديو بعد كام ساعه كده ارفعهم عن اللى حصل ويبقى حصرى لينا
المهم نجيب الاول الناس قالت ايه تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Schmoll وطبعا من موقع رابطة تامر

اقتباس:

تامر انا مش عارفة اقول ايه بس بجد انا بنت واحدة من بنات المنصورة كلهم وبعتزرلك بجد جدا
هما بجد انا مش عارفة اصلا كانو جيين يعملو ايه بس بجد بردو مش كلهم كانو وحشين والله فى ناس كتير جدا بتحبك واوعى تزعل علشان جزء من الناس عمل كدا فى كتير جدا بيحبوك
وانا مش بتكلم بقى على انى بنت وبحبك والكلام دا بصراحة يعنى
انا بتكلم ان دا غلط ومكنش المفروض يحصل وعلشان كان غلط انا لازم اعتزر بعيد بقى عن انك نجم او كدا
دا من الزوق حتى لو انا مغلطتش بس اهل بلدى غلطو فيك
انا مش عارفة الكلام دا هيوصلك ولا لا بس انا بكتبه ويارب تشوفه
ومفيش اسف هيكفى بجد
انا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااسفة جدا
ارجوك اوعى تزعل علشان شوية ناس كدا دول اصلا اتخلقو علشان يدايقو الناس
متزعلش ياتامر(وحياة اغلى حاجة عندك)
اقتباس:

بصوا يا جماعه انا اشتركت مخصوص فى السايت عشان انا من المنصورة ومش هسمح لأى حد مهما كان انه يهينا بأى طريقة تذكر ولأى سبب لأن احسن ناس هما شباب المنصورة واجدع ناس وتاريخنا يثبت والكلام ده عشان احنا ملناش اى زنب فى اللى حصل والاسباب اتقالت مش هكررها وانا والله العظيم انا زعلت جدا جدا على اللى حصل وزعلان اكتر على الناس اللى بتكرة النجاح وصدقونى حكاية الجزمة دى ملهاش اى معنى غير انه نااااااااااااجح واللى رايحيين مخصوص عشان الحفلة دى تبوظ ولكن لازم تعرفوا ان اللى حصل ده وان دل يدل على ان تامر فى تقدم مستمر وهو مطرب ناجح ومشهور وبصراحة الراجل مغلطش ابدا واثبت انه راجل محترم فى الحفله لأنه فى معظم الوقت كان همه على الناس اللى بتقع واللى بيغمى عليهم

وعلى فكرة انا مكنتش بحب تااااااامر وفكره مغرور بس بجد من دلوقتى تعتبرونى من محبى تاااااااااااااامر لأنه بجد يستاهل الناس كلها تحبه لأنه راجل بجد

وحقك على راسنا يا تيمو وده دليلك على النجاح

وفى الاخر حسبى الله ونعم الوكيل

والناس اللى بتكره تامر دول لازم يخدوا بالهم من اللى بيعملوه لأن ربنا كبير وحرام اوى انك تعاير اى حد بحاجة
حسبى الله ونعم الوكيل
اقتباس:

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

بجد مش قادر اوصفلكم شعوري ايه وانا بكتب التوبيك دااا بجد الدموع مش قادر امنعها وهي نازلهمن عنيا
مش مصدق اللي حصل في الحفله بجد دي كارثه
هنشوف حبيب قلبنا تامر بليل بس ياخساره اللي حصل عكنن علينا اليوم وخرجنا من الحفله مش
مصدقين نفسنا بجد يوم اسود في تاريخ تامر
تنظيم الحفله المفروض البنات تبقي علي ارض النلعب والصبيان في المدرجات بس الشباب نطوا من علي المدرجات لارض الملعب وحصلت مهازل ادام عنيا
الحفله كنت مليانه شويه بلطجيه عربجيه طبعا كان سعر التذكره رخيصه فكتير منهم دخلوا
تحرش
والله البنات هدومهم اتقطعت وشفت بعيني
حالات اغماء من عشرات البنات
اصابات وانا اتصبت في ايدي
ومش بس كدااا سب وهتافات مسيئه لتامر
والله ورب العرش المجيد انا شفت واحد رمي جزمه وجت في وش تامر
عيال رافعين بوسترات وكاتبين عليها Tamerhiters.
طب لما انتا مش بتحب تامر جاي الحفله ليه
وانتا ياللي ماعندك رجوله ولا نخوه ترضيها علي اختك ان واحد يحط ايده عليها
بصيت لتامر كده لقيته خلاص هيعيط من اللي شايفه واللي بيتعمل فيه من شويه الرمم
يااااااااااااااااااااااه اد ايه تامر كان خايف علي جمهوره وقف الحفله اربع مرات
طبعا تامر ماقدرش يستحمل كل الل يحصل اضطر انه يلغي الحفله بعد نص ساعه بس
وخرجنا كلنا من الحفله تعبانين نفسيا والله خلاص مش قادر امسك دموعي من اللي شفته
منظر رهيب للبنات وهي بتتبهدل اخر بهدله طب ليه
انته دلوقتي واحد مابتحبش تامر جاي تبوظ علي تامر وعشاقه الحفله ليه
ياشيخ خلي عندك دم وابعد عننا بئه عاوز مننا ايه
تامر كلنا معاك ياتيمووو وهنفضل معاك
ولا يهمك ياتامر انسي اللي حصل واعرف وراك ملايين بتحبك
فكر في اللي جاي وانسي اللي فات
https://boody.forumegypt.net
Magic
Magic

ذكر
الميزان
المكان : مصر
الوظيفة : مهندس ان شاء الله
المزاج : كرة القدم
نقاط التميز : 10
اعلام الدول : تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Female31
النادى : تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 30314810

تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Empty
مُساهمةموضوع: رد: تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1   تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1 Icon_minitimeالأحد 15 فبراير 2009, 1:26 pm

[center]الكلام ده كله على لسان واحد من المنصورة وحضر الحفلة

ولله بخلاف الكوارث الي حصلت دي كلها بس انا شايف انه رد فعلي طبيعي جدا
يعني مش اكون انا نجم وفنان وكمان نجم الجيل زي مابيقولو عليه واعمل كل يومين كليب من مجموعة حفلات واصور البنات وهي بتترمي عليا والكلام الي كلنا بنشوفه في الكليبات او الحفلات بتاعته
ولله هم يبكي وهم يضحك ,
يعني مستني ايه يانجم الجيل من الشباب مانت كل يوم تنزل كليب فيه حاجات جنونية مبتحصلش اصلا في مجتمعنا حاجات مدفوعه وتمنها رخيص اوى عشان الشهرة
للمرة العاشرة انا مش ضد تامر ولا غيره بس انا مبحبش الفن الهابط والرخيص .
كان لازم يفهم ان الي بيعمله ده نهايته كوارث ومصايب , عمرنا ماشوفنا في حفلات لعمرو دياب او منير او محمد فؤاد البلاوى دي
الناس بتطلع بإحترامها وبتنزل بإحترامها ومافيش حاجة اسمها ارخص التيكيتات بتاعت الحفلة عشان فئات الشعب
لو همك اوى كده علي الشعب وبيقطع في قلبك يبقي بناقص تغني اصلا
انت اصلا الهدف من فنك الهابط ده الفلوس وبس مش شهرة ولا تأدية فن راقي ولا الكلام ده
اتقي ربنا بقي ياعم تامر وركز شوية في المزيكا والكلام بتاعك وحاول تعمل الي انت بتمثل بيه علي الناس ,
مافيش حد بيطلع مرة واحدة ولا النجاح والشهرة سهل لاي حد مش فاهم يعني ايه فهم او المقصود منه
بس برجع تاني من الناحية الانسانية واقول الي حصل ده ميرضيش ربنا ولا يرضي اي حد عشان البنات الي اتهانو واتبهدلو دول اهلنا واخواتنا كمان ولو اي حد من المتخلفين الي اتهجم علي البنات دول اعتبر ان البنات دول اخواته مكنش حصل حاجة ولا حد اتبهدل ولا اتهان .
في النهاية بشكرك يا Ech علي الخبر والتحليل وانا واثق في كلامك وواثق من الي انت كاتبه ده
وربنا يهدي الجميع
تحياتى .
https://boody.forumegypt.net

تفاصيل حفله تامر فى المنصورة وسبب فشلها بالفيديو جزء 1
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-